۱۳۸۷ شهریور ۲۷, چهارشنبه

تولدت مبارک ...

امروز یه نفر پا به این دنیا گذاشته که ، سرنوشتش با سرنوشت من گره خورده ، امروز یه نفر به این دنیا اومده تا هم آهنگ با هم تو مسیره زندگی حرکت کنیم ، امروز روز تولد همسرمه و چه لحظه‏ی نابیه این روز به یادموندنی ...

این شعر رُ به مناسبت این روز و از صمیم قلب به تو تقدیم می‏کنم :

دانه‏ای می‏روید

در دلِ پاک زمین

می‏شود یک گل سرخ

می‏شود حاصل یک عشق لطیف

من در این جشن حضور

که ز آغاز تو آغاز شده‏ست

به تو و شادی تو دل شادم

من به خُرسندی تو خُرسندم

روز میلاد تو میلاد من است

رویش خنده به لبهای تو ، گل خنده به لبهای من است

شاد و خُرم به جهان باش و مرا شاد نما

چونکه آغاز تو آغاز من است

و سرانجام تو انجام من است .

۱ نظر:

Mohsen گفت...

interesting! I was thinking how language has been used to bond two couples greatly together! Suppose Malihe didnt know Farsi to this level of art, for example,, she is from japan and just learned it in Iran to survive and work efficiently. How would you try to put across all thsoe feelings!
Great Talent Koka jan!